Marketingová komunikace - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.Management prosperity, rizik, auditu a krize
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Cílem oboru je vychovávat odborníky specializované na krizový management, zaměření podnikatelské i neziskové sféry, jakož i pro instituce státní a regionální správy – správce konkurzních podstat, likvidátory, pracovníky controllingu, interního auditu a správce majetku.Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Kč Čeština Obsah studia Navazující magisterský obor Evropská studia a veřejná správa rozvíjí jednak obecný základ oboru a dále dva speciální aspekty evropských studií (teritoriální a regionální studia a veřejnou správu v EU).Manažerská ekonomika
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • manažerská ekonomika: základní propočty efektivnosti podnikových činností; • finanční, nákladové a manažerské účetnictví: zjišťování a vyhodnocování ekonomických informací v podniku; • controlling: metody zjišťování a odstraňování rezerv; • marketing: zásady úspěšného prodeje výrobků; • podnikání na Internetu: e-obchody, elektronické bankovnictví, marketing na InternetuInformační systémy a technologie - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 35000 Kč Čeština Absolvent oboru Informační systémy a technologie (Bc.) je vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech fungování firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích nižší a střední úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem a organizací).
Studentské výhody, které poskytují různé instituce a firmy vysokoškolákům jsou opravdu markantní a ti, co nestudují rozhodně o mnoho přijdou. Například vyjmenujme studentská bankovní konta, lépe úročené studentské půjčky a další.