Podnikání a management v životním prostředí - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru se mohou uplatnit v podnicích a institucích, při jejichž činnosti vznikají odpady, ve společnostech a podnicích jichž se týká zavádění systémů integrované prevence znečištění (IPPC), dále jako zástupci firem pro vedení a zavádění Ekologických manažerských systémů (EMS) a pro poradenství ISO. Dále ve firmách zpracovávajících dokumentace pro posuzování vlivu staveb na životní prostředí a v odpovídajících funkcích státní správy, ve školství a výzkumu, ve správách národních parků, chráněných krajinných oblastí apod. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v oblastech nakládání s odpady, ochrany ovzduší či ochrany vod a půdy.

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku)

Management a regionální rozvoj

prezenční Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studijní obor Management regionálního rozvoje je orientován na získání uceleného souboru logicky provázaných základních znalostí a dovedností potřebných pro výkon profesně kvalitní, zodpovědné, etické a efektivní manažerské práce v systému zabezpečujícím komplexní rozvoj a správu regionu nebo oblasti. Studium oboru poskytuje absolventům relevantní a vyvážený soubor teoretických a zejména praktických znalostí a dovedností z manažerských, ekonomických, správních a dalších společenskovědních disciplín s důrazem na jejich bezprostřední aplikaci v praxi. Koncepce studijního oboru zahrnuje jako jednu z priorit orientaci na aktivní a odbornou znalost dvou světových jazyků, včetně oborově speciální slovní zásoby.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Management a marketing zahraničního obchodu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Atraktivní studijní obor Management a marketing zahraničního obchodu vychovává vysokoškolsky vzdělané specialisty, kteří budou v podnicích zabezpečovat veškeré zahraniční obchodní operace, mluví třemi až čtyřmi světovými jazyky.

Ekonomická informatika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Studijní obor Ekonomická informatika je zaměřen na výchovu odborníků nacházejících uplatnění v oblasti aplikace podnikových informačních systémů (IS) a informačních technologií (IT). Absolvent ovládá základní ekonomické disciplíny (mikroekonomie, makroekonomie, podniková ekonomie, účetnictví, právní disciplíny atd.), programování, zpracování textu, instalaci operačních a uživatelských systémů.
    8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22