Elektronické počítače

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Naši absolventi studijního oboru Elektronické počítače jsou specialisté nacházející uplatnění v oblasti programování, správců informačních systémů a sítí, grafiky, internetových a informačních technologií a v průmyslové výrobě počítačů. Již v průběhu studia pracují na živnostenský list pro firmy.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Právo ve veřejné správě

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština V případě studijního oboru Právo ve veřejné správě se specializace nemůže obejít bez širších politických, ekonomických, kulturních i informačních znalostí. Proto je zapotřebí, aby se studenti seznámili se základy sociologie a politologie, s ekonomikou veřejného sektoru, se základy statistiky, informatiky, komunikační a prezentační dovednosti a též s fungováním orgánů Evropské unie. Součástí všeobecných znalostí a dovedností je pak schopnost využívat informační systémy a technologie, internet.

Regionální studia

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 42120 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního programu je připravit absolventy k výkonu povolání, v jehož rámci budou řešit standardní i nestandardní úkoly v oblasti státní správy a samosprávy na nižší až středně vysoké řídící úrovni. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činnosti pouze jednoho oboru. Příprava vychází z kombinace poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Podniková ekonomika a management provozu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 39000 Kč Čeština Student oboru Podniková ekonomika a management provozu získá odpovídající technické znalosti k řízení provozů a dílen v automobilovém průmyslu absolvováním dalších předmětů s technickým zaměřením: nauka o materiálu, technická dokumentace, organizace a řízení výroby, řízení výroby počítačem, počítačová grafika, řízení kvality. Výuka je specializována na automobilový průmysl. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management provozu se uplatní ve funkcích řídících pracovníků technických provozů, v logistických útvarech apod., zejména ve firmě ŠkodaAuto, jejích pobočných závodech a dalších firmách automobilového sekotru.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9