Bc. Teritoriální studia střední a východní Evropy

prezenční Bc. 3 roky 0 Kč Angličtina

Marketing a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.

Organizace a řízení malých a středních firem - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Tento studijní obor představuje praktickou i teoretickou přípravu zejména pro podnikatele, kteří se chtějí co nejlépe orientovat v účetnictví, daních a právu a zdokonalit se v organizaci a řízení firmy.

Průmyslové vlastnictví - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí ucelené vzdělání v oblasti autorských a průmyslových práv, licencí, mezinárodních vztahů, marketingové komunikace, průmyslověprávní strategie i trestního práva této oblasti. V navazujícím magisterském stupni je toto studium zaměřeno na mezinárodní otázky a vztahy v tomto oboru.

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Management a ekonomika ve veřejném sektoru

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Cílem oboru je výchova odborně vzdělaných lidí v oblasti státní, veřejné i samosprávní služby. Vznik oboru je reakcí na potřeby existence odborně fundovaných úředníků majících především značné znalosti z oblasti práva a ekonomiky v kontextu s právem a ekonomickými zvyklostmi států Evropské unie. Cílem je rovněž zvýšení ekonomických znalostí a schopností odborné komunikace s podnikatelskou sférou.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13