Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Logistika - magisterské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Ing/Mgr 2 roky 40000 Kč Čeština

Komunikace v médiích - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium rozvíjí získané dovednosti z bakalářského studia absolvovaného ať už na Literární akademii nebo na příbuzném oboru jiné vysoké školy. Předpokladem přijetí je bakalářský titul. Cílem je doplnit základní přehled o mediálním sektoru dalším odborným kontextem a rozvinout zejména schopnost analýzy mediálních produktů.

Mezinárodní vztahy a diplomacie - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky Čeština Studenti jsou na začátku studia přijímáni bez rozlišení studovaného oboru a mají jeden semestr společného studia. V průběhu prvního semestru se vědomě rozhodují o volbě oboru a na konci semestru obor volí. Protože studijní obory jsou dosti široké, obsahují ve druhém a třetím roce studia možnost určité profilace oboru. Na oboru Mezinárodní vztahy a diplomacie jde o profilaci buď na mezinárodní vztahy nebo na diplomatické styky a služby. Na oboru Veřejná správa a public relations jde o profilaci buď na veřejnou správu a služby nebo na public relations. Zaměření oborové specializace studenti volí na konci prvního ročníku.

Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Sociální práce se zaměřením na komunikaci a aplikovanou psychoterapii - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 54000 Kč Čeština Škola vychovává sociální pracovníky specializované na mezilidskou komunikaci při řešení sociálních problémů. Studenti absolvují psychoterapeutický výcvik pro oblast sociální práce. Studentům se kromě výuky v klíčových disciplínách (sociální práce, sociální politika a praxe) dostává širší výuky psychologie, filosofie, aplikované psychoterapie, komunikace, kulturní antropologie, zvláštní pozornost je věnována péči o duši.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11