Ekonomika a management

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Komunikace v médiích - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium rozvíjí získané dovednosti z bakalářského studia absolvovaného ať už na Literární akademii nebo na příbuzném oboru jiné vysoké školy. Předpokladem přijetí je bakalářský titul. Cílem je doplnit základní přehled o mediálním sektoru dalším odborným kontextem a rozvinout zejména schopnost analýzy mediálních produktů.

Mezinárodní vztahy a evropská studia - doktorské studium

prezenční, kombinovaná doktorské 3 roky 10000 Kč Čeština Zaměření studia Absolvent doktorského studia bude schopen vykonávat kvalitní základní i aplikovaný výzkum v oblasti mezinárodních vztahů a evropské integrace. Důraz bude kladen především na fundované teoretické a metodologické uchopení studované problematiky, tak aby kvalita výstupů absolventů dosahovala úrovně srovnatelné s předními zahraničními univerzitami. Vedle vědecké práce bude absolvent kvalifikován také pro vysokoškolskou pedagogickou činnost. Standardní doba doktorského studia je tři roky.

Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Absolventi oboru získávají nezbytné odborné předpoklady pro působení pro výkon nižších a středních manažerských funkcích v organizačních složkách státu, ve státní správě a veřejné správě (např. na městských, obecních a krajských úřadech a jejich zařízeních, policii, soudech aj.). Odborné ekonomické zaměření rovněž umožňuje uplatnění absolventů také v ekonomických funkcích malých a středních podniků, resp. i v neziskových organizacích.

Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Bc. Business Administration - emphasis Marketing and Communications

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina
    6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20