Dopravní logistika - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Cílem toho studia je naučit studenty využívat tyto moderní prostředky v řízení dopravních toků jak uvnitř státu tak i do zahraničí , spolehlivě zajistit požadovanou přepravu , která je jednou z rozhodujících podmínek především v mezinárodním obchodu a další doprovodné služby související s přepravou ( logistické služby ) .Angličtina jako cizí jazyk
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Absolventi oboru angličtina jako cizí jazyk budou jako lektoři angličtiny připraveni působit v oblasti celoživotního vzdělávání tak, aby absolventi jejich kursů byli schopni navazovat efektivní společenské, kulturní a pracovní styky s občany jiných zemí.Globální podnikání a management
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.Veřejné finance - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium veřejných financí poskytuje ucelený soubor poznatků teorie a politiky veřejných financí a veřejné ekonomiky, rozvrstvený do jejích klíčových složek jako je teorie a politika daňová, fiskální či penzijní, a to vše v propojení s teorií a politikou měnovou či sociální, jakož i s veřejnými politikami, s teorií veřejné volby, s evropskými a federálními financemi, s místními financemi a v neposlední řadě i s veřejnou správou a předměty společného základu magisterského studia.Humanitní studia - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Struktura studijního oboru nabízí kvalitní humanitní vzdělání s důrazem na porozumění sociálním, politickým, kulturním a občanským aspektům moderní společnosti v kontextu současných globálních a integračních procesů a změn. Studenti získají vzdělanostní základ pro pochopení aktuálních sociálních a politicko-občanských problémů, kterým ČR i celá Evropa v současnosti čelí.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?