Cestovní ruch
prezenční Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studijní obor Cestovní ruch na naší škole vykazuje oproti jiným školám s tímto oborem jistá specifika. Poskytuje absolventům mnohem širší znalosti problematiky vyplývající z teritoriálních specifik, nabízí rozšířenou jazykovou výuku jdoucí svým rozsahem vysoko nad rámec běžné nabídky a zároveň prohlubuje znalosti a dovednosti z informačních technologií. Tím vytváří pro absolventa konkureční výhodu, kterou uplatní na pracovním trhu v ČR, ale také v zahraničí.Evropská hospodářskosprávní studia - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studium uvedeného oboru má zásadně ekonomický rozměr. Základním cílem studijního oboru je rozvinout u studujících kvalitní znalost ekonomiky a příbuzných společenskovědních oborů. Studium je orientováno především na získání a rozvoj praktických znalostí a dovedností umožňujících uplatnění v širokém spektru ekonomických a správních činností.Informační technologie
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studium v oboru Informační technologie v rámci bakalářského studijního programu Bankovnictví bylo na BIVŠ zahájeno v akademickém roce 2001/2002. Studijní obor je orientován na širokou oblast uchazečů včetně bankovní, finanční a státní sféry. Je zaměřen jednak na profesní přípravu pracovníků, kteří zajišťují provoz a správu informačních systémů, jednak na přípravu kvalifikovaných uživatelů, tj. pracovníků, kteří nejsou specialisty v oblasti informatiky, ale jsou ve výkonné nebo manažerské roli za zpracování informací a jejich ochranu odpovědni.Bc. Business Administration - emphasis Marketing and Communications
prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč AngličtinaMarketingová komunikace - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?