Podnikání a management v životním prostředí - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru se mohou uplatnit v podnicích a institucích, při jejichž činnosti vznikají odpady, ve společnostech a podnicích jichž se týká zavádění systémů integrované prevence znečištění (IPPC), dále jako zástupci firem pro vedení a zavádění Ekologických manažerských systémů (EMS) a pro poradenství ISO. Dále ve firmách zpracovávajících dokumentace pro posuzování vlivu staveb na životní prostředí a v odpovídajících funkcích státní správy, ve školství a výzkumu, ve správách národních parků, chráněných krajinných oblastí apod. Absolventi budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v oblastech nakládání s odpady, ochrany ovzduší či ochrany vod a půdy.

Mezinárodní obchod - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu a mezinárodního podnikání. Klade důraz na porozumění základním otázkám makroekonomickým (mezinárodní obchod) a mikroekonomickým (mezinárodní podnikání).

Právo v podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština Z kvalifikační připravenosti a míry profesní adaptability vyplývá, že absolvent je připraven působit na řídící střední a nižší úrovni, ve funkci samostatného referenta, jako pracovník – specialista, konzultant či asistent statutárních orgánů v obchodních společnostech, bankovních ústavech, společností působících ve výrobní i nevýrobní sféře, ve službách jako jsou hotely, cestovní kanceláře či realitní kanceláře apod.

Tvůrčí psaní - specializace Redakční práce - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Cílem je připravit kultivovaného a profesně specializovaného odborníka, který je použitelný ve spektru činností spjatých s periodickým i neperiodickým (stejně jako elektronickým) vydáváním publikací a dále pak s redakční praxí v prostředcích masové komunikace.

Sociální a masová komunikace - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14