Veřejná ekonomika a správa

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 27000 Kč Čeština

specializace Marketing lázeňských služeb

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Marketingové komunikace

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti z oblasti řízení mediálních procesů; uplatnění najdou v PR agenturách, managementu hotelových řetězců, kulturních a neziskových organizacích i ve státní správě a samosprávě.

Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Finance a finanční služby - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen především pro absolventy bakalářských studijních programů s finančním či ekonomickým zaměřením. Obsah oboru odráží především současné vývojové trendy makroekonomie, teorii i praxi financí, měnové a protiinflační politiky a ve finančním investování. Sleduje diverzifikaci produktové nabídky finančních služeb či změny v organizaci, technických a technologických prostředcích, a to v oblasti bankovnictví a trhů s investičními nástroji. Skladbu předmětů tvoří společný základ (Mikroekonomie, Makroekonomie, Mezinárodní finance, Daňová teorie a politika) a řada oborových a volitelných předmětů, zaměřených především na problematiku bankovnictví a finančního investování.

Manažerská ekonomika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • manažerská ekonomika: základní propočty efektivnosti podnikových činností; • finanční, nákladové a manažerské účetnictví: zjišťování a vyhodnocování ekonomických informací v podniku; • controlling: metody zjišťování a odstraňování rezerv; • marketing: zásady úspěšného prodeje výrobků; • podnikání na Internetu: e-obchody, elektronické bankovnictví, marketing na Internetu
    1        2        3        4        5        6        7        8