Management prosperity, rizik, auditu a krize

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Cílem oboru je vychovávat odborníky specializované na krizový management, zaměření podnikatelské i neziskové sféry, jakož i pro instituce státní a regionální správy – správce konkurzních podstat, likvidátory, pracovníky controllingu, interního auditu a správce majetku.

Účetnictví - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Studijní obor Účetnictví připravuje studenta na profesi účetního odborníka. Je koncipován tak, aby odpovídal stále rostoucímu významu účetnictví v rámci podniku, národní a mezinárodní ekonomiky a narůstající potřebě další specializace účetnictví jako jedné z nejvýznamnějších technik managementu na všech úrovních, ve všech formách vlastnictví a druzích činnosti.

Psychologie - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 69500 Kč Čeština Na bakalářském stupni je vedle teoretických disciplín zařazena psychologická praxe a zkušenosti zaměřené na sebepoznání a seberozvoj, dále pak komunitní zkušenost i sociální a komunikační dovednosti, které absolventům umožní proniknout do profese i prostřednictvím sebepoznání a seberozvoje (jako prvního stupně psychoterapeutického výcviku) v systému vypracovaném k tomuto účelu.

Mzdové účetnictví, daně a personalistika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Studijní obor je koncipován tak, aby odpovídal stále více rostoucímu významu daní, personalistiky a mzdových otázek. Studium připravuje absolventy pro výkon funkce mzdové účetní, personalisty a další funkce na středních manažerských funkcích na oddělení a odborech práce mezd a personálních útvarech jak podnikajících fyzických osob, tak i v oblasti malých, středních i velkých právnických osob, dále pro výkon výše uvedených funkcí v organizačních složkách státu, ve státní správě a samosprávě (např. na finančních úřadech, obecních a krajských úřadech, policii, soudech apod.)

Management cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro náročné pozice v cestovním ruchu na úrovni vyššího managementu, který bude schopen oganizovat, plánovat a zajištovat celé soubory služeb cestovního ruchu souvisejících s globalizací nabídky těchto souborů služeb.

Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9