Mezinárodní vztahy a evropská studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodních vztahů, významných států a oblastí v evropském regionu, současně se zaměřuje na světová mocenská centra. Klade důraz na porozumění základním otázkám evropského integračního procesu a zahraniční politice nejen Československa/Česka, ale zároveň světových velmocí.

Logistika cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolvent oboru se uplatní v cestovních kancelářích jako samostatný referent pro jednání s organizacemi. Bude schopen zajistit speciální požadavky zákazníků, vytvářet nové nabídky cestovních kanceláří. Studiem získá schopnost vyhledávat a navrhovat turisticky zajímavá místa v ČR, začlenit je do turisticky zajímavých celků a zpracovávat nové projekty pro turistické využití oblastí.

Management dopravních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.

Ekonomie a právo v podnikání - studium Brno

prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Podniková ekonomika a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Z hlediska rozvoje regionu je cílem tohoto studijního oboru přispět ke zlepšení situace v kvalifikaci pracovníků na středním stupni řízení podnikové sféry a podpořit rozvoj malého a středního podnikání. Důraz je kladen zejména na organizační, projektovou a procesní stránku řízení a vnější komunikaci podniku s okolím. Absolventi k takto pojatému výstupu vzdělání budou vybaveni odpovídajícími vědomostmi, dovednostmi i návyky. Výuka ve studijním oboru bude podporovat i v tomto směru žádoucí vlastnosti osobnosti absolventů.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10