Mezinárodní vztahy a evropská studia - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodních vztahů, významných států a oblastí v evropském regionu, současně se zaměřuje na světová mocenská centra. Klade důraz na porozumění základním otázkám evropského integračního procesu a zahraniční politice nejen Československa/Česka, ale zároveň světových velmocí.

Master of Business Administration - MBA

kombinovaná MBA 1 rok Čeština Absolvovaný magisterský studijní program MBA poskytuje profesní mezioborové znalosti v daných oblastech a posiluje povědomí o vazbách a provázanosti mezi jednotlivými studijními moduly, kdy je absolvent vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech řízení firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích střední a vyšší úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem).

Politologie a mezinárodní vztahy - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 53000 Kč Čeština Studiem oboru Politologie a mezinárodní vztahy získá student základní orientaci v teoreticko-empirických přístupech k předmětu studia – tedy k podstatě, principům a pravidlům formování vnitřní politiky státu na nejrůznějších stupních i jeho působení navenek v interakci s dalšími aktéry mezinárodních vztahů.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Komunikace v médiích - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.

Speciální pedagogika - doktorské studium

individuální plán doktorské 1 rok Čeština Základním cílem doktorského studia je připravit fundované vědce s perspektivou akademické kariéry, či samostatné vědecké práce ve vědeckých institucích.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14