Komunikace v médiích - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.

Management destinace cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština V zájmu úspěšného vytváření a nabízení destinace na trhu cestovního ruchu je nutné, aby se managementu destinací věnovali odborníci, kteří budou schopni efektivně koordinovat činnosti všech zainteresovaných subjektů. Absolventi naleznou uplatnění v samotných subjektech destinačního managementu, v návazných firmách zajišťujících služby cestovního ruchu, v marketingových organizacích cestovního ruchu, v oblasti veřejné správy a také v mezinárodních institucích.

Globální podnikání a management

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.

Evropská hospodářskosprávní studia - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout u studujících hlubokou znalost ekonomiky a příbuzných společenskovědních oborů. Studium je orientováno na přípravu odborníků specialistů zejména pro ty oblasti společenského života, kde je vyžadována systematická řídící hospodářská a správní činnost, především na úrovni EU. Profilové studijní předměty: politická a hospodářská geografie zemí EU, základy právních systémů zemí EU, makroekonomie, mikroekonomie, transitivní ekonomiky, strategický marketing, ekonomika podniku, personální management, mezinárodní finance atd.

Bezpečnostní management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Obor Bezpečnostní management připraví odborníky schopné aplikovat principy managementu do oblasti vytváření a řízení systému prevence bezpečnosti podniku, odstraňování zjištěných nedostatků, eliminování nebezpečí a následků jeho ohrožení. Ekonomický základ vzdělání získaný v tomto oboru je nezbytný pro odborné posuzování ekonomických vztahů, zatímco bezpečnostní erudice vytváří předpoklad pro ochranu ekonomických zájmů, stability, efektivnosti a bezpečnosti v organizaci.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.
    7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21