Management dopravních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.

Logistika cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolvent oboru se uplatní v cestovních kancelářích jako samostatný referent pro jednání s organizacemi. Bude schopen zajistit speciální požadavky zákazníků, vytvářet nové nabídky cestovních kanceláří. Studiem získá schopnost vyhledávat a navrhovat turisticky zajímavá místa v ČR, začlenit je do turisticky zajímavých celků a zpracovávat nové projekty pro turistické využití oblastí.

Oceňování majetku

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studium v tomto oboru v rámci bakalářského programu Bankovnictví bylo na BIVŠ zahájeno v akademickém roce 2002/2003. Studijní obor je orientován na širokou oblast uchazečů o studium včetně pojišťovací, bankovní, finanční a státní sféry. Je zaměřen na profesní přípravu pracovníků, kteří zajišťují oceňování majetku, úvěry, rizikové úvěry a další související oblasti.

Ekonomika a management malého a středního podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Cílem studia oboru Ekonomika a management malého a středního podnikání je příprava kvalifikovaných odborníků pro oblast ekonomiky a řízení malého a středního podnikání, kteří mají potřebné znalosti jak ze základních ekonomických disciplín, tak i účetnictví, finanční analýzy a právních oborů spojených s touto činností. Studijní obor svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v podnicích a firmách s rozličným zaměřením své odborné činnosti, v poradenských společnostech, stejně jako v orgánech a institucích veřejného sektoru.

Komunikace v médiích - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.
    11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25