Podnikání - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi studijního oboru Podnikání se mohou uplatnit v podnicích všech právních forem, zejména v profesích spojených s řízením podniků, jako jsou obchodník, účetní, logistik, finanční odborník, prokurista, personální manažer, produkt manažer a projekt manažer. Uplatní se i v profesích vedoucích a řídících pracovníků na úrovni nižšího a středního managementu ve větších podnicích. Budou připraveni působit i jako samostatní podnikatelé v resortech malého a středního podnikání.

Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studijní obor svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v obchodních firmách, neziskových organizacích, příspěvkových organizacích se zaměřením na oblast zdravotnictví a sociálních služeb, v poradenských společnostech, stejně jako v orgánech a institucích veřejného sektoru spojených s danými oblastmi. Absolventi oboru Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb mají teoretické znalosti a praktické poznatky z ekonomických, přírodovědných, pedagogicko-psychologických, sociálních a právních oblastí. Potřebné základní znalosti mají také ze statistiky a informatiky.

Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Obsah studia Navazující magisterský obor Evropská studia a veřejná správa rozvíjí jednak obecný základ oboru a dále dva speciální aspekty evropských studií (teritoriální a regionální studia a veřejnou správu v EU).

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Audiovizuální tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolvent tříletého studia je seznámení s profesními úkony filmové a televizní tvorby, aby mohl ve své praxi vykonávat funkce režiséra, scenáristy či dramaturga hraných a dokumentárních filmů, audiovizuálních děl a televizních pořadů.

Management cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro náročné pozice v cestovním ruchu na úrovni vyššího managementu, který bude schopen oganizovat, plánovat a zajištovat celé soubory služeb cestovního ruchu souvisejících s globalizací nabídky těchto souborů služeb.
    1        2        3        4        5        6        7        8