Informační management

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Studijní program Ekonomika a management, obor Informační management poskytne uchazečům možnost získání uceleného, profesně orientovaného bakalářského vysokoškolského vzdělání v oblasti řídící činnosti v jeho jednotlivých podobách a komplexním pojetí, v níž je registrována vysoká poptávka praxe směrem k vysokoškolsky vzdělaným, aplikačně orientovaným odborníkům. Svým charakterem daným vhodnou proporcí mezi teoretickou a aplikační složkou, zavedeným kreditním systémem, úzkou vazbou na praxi institucí a podniků regionu a rozvinutou jazykovou výbavou by mělo studium poskytovat dobré možnosti přímého uplatnění absolventů v praxi.

Veřejná správa - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná základní 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti právní problematiky, například práva občanského, obchodního, finančního, pracovního, sociálního zabezpečení, trestního a dalších právních odvětví. Značný důraz je kladen na správní právo a teorii veřejné správy, jakož i na porozumění speciálním právním předmětům se zaměřením na národní, evropský a mezinárodní kontext.

MBA

víkendové studium MBA 1,5 roku 430000 Kč Angličtina

Management cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost teorie cestovního ruchu, ekonomiky, souvisejících společenskovědních oborů (pedagogika, andragogika, sociologie, řízení lidských zdrojů), personalistiky a řízení cestovního ruchu a dalších profesně orientovaných disciplín nutných pro široké uplatnění v oblasti rozvoje a řízení cestovního ruchu včetně cizích jazyků.

Oceňování majetku

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 49400 Kč Čeština Studium v tomto oboru v rámci bakalářského programu Bankovnictví bylo na BIVŠ zahájeno v akademickém roce 2002/2003. Studijní obor je orientován na širokou oblast uchazečů o studium včetně pojišťovací, bankovní, finanční a státní sféry. Je zaměřen na profesní přípravu pracovníků, kteří zajišťují oceňování majetku, úvěry, rizikové úvěry a další související oblasti.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.
    4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18