Komunikace v médiích - bakalářské
prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.Marketingové komunikace
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti z oblasti řízení mediálních procesů; uplatnění najdou v PR agenturách, managementu hotelových řetězců, kulturních a neziskových organizacích i ve státní správě a samosprávě.Management cestovního ruchu - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 120000 Kč Čeština Bakalářský studijní program nabízí takové způsoby studia, které zaručí odpovídající výchovu budoucího manažera cestovního ruchu, manažera hotelů a gastronomických zařízení a lázeňství. Ten mimo tradičně vyžadované odborné zručnosti a koncepční schopnosti bude také odborníkem se schopnostmi abstrakce a teoretického myšlení zaručující silnou pozici na trhu a možnost úspěšně čelit silné, vyspělé a zkušené mezinárodní konkurenci v rámci probíhajících celosvětových globalizačních a integračních procesů, zejména v EU.Manažerská ekonomika
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština • manažerská ekonomika: základní propočty efektivnosti podnikových činností; • finanční, nákladové a manažerské účetnictví: zjišťování a vyhodnocování ekonomických informací v podniku; • controlling: metody zjišťování a odstraňování rezerv; • marketing: zásady úspěšného prodeje výrobků; • podnikání na Internetu: e-obchody, elektronické bankovnictví, marketing na InternetuCestovní ruch - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština Po ukončení studia oboru "CESTOVNÍ RUCH" můžete najít pracovní uplatnění v těchto směrech: v řídících a obchodních činnostech jako odborníci, řídící pracovníci CK, touroperátoři, ekonomové v cestovním ruchu i v ostatních institucích a podnicích; pracovníci rezervačních systémů v cestovním ruchu, tzn. leteckých společností a agentur; delegáti v zahraničí dlouhodobě či sezónně působící v zahraničních destinacích; v hotelích jako vedoucí pracovníci a pracovníci na ekonomickém a recepčním úseku; v průvodcovské činnosti jako průvodci a organizátoři doma i v zahraničí; v oblasti památkové péče jako kustodi a průvodci konkrétní oblasti památek a objektů; v oblasti volného času a rekreace, s využitím poznatků psychologie.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?