Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium
prezenční, individuální plán Ing/Mgr 2 roky Kč Čeština Studovaný obor i vedlejší specializace vytvářejí předpoklady pro uplatnění ve správních úřadech, zejména na ministerstvech a v dalších ústředních institucích státní správy, ve všech regionálních úřadech či specializovaných útvarech samosprávy, zejména těch, které mají pracovní vztahy se EU, v institucíh a orgánech Evropské unie, v systémech sociálního zabezpečení, v institucích zákonodárné a výkonné moci, v personálních útvarech aj.Marketing a management
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 32000 Kč Čeština Těžiště výuky je orientováno na osvojení znalostí v oblasti marketingu a managementu, se zaměřením na sféru cestovního ruchu a veřejné správy. Právě v důrazu na marketing a jeho propojení s cestovním ruchem lze spatřovat jedinečnost tohoto studijního oboru. V oblasti příhraničního cestovního ruchu bude mezinárodní spolupráce realizována společně s vybranými zahraničními vysokými školami. Z hlediska uplatnění v praxi budou absolventi tohoto bakalářského studia připraveni nastoupit na místa jak v soukromém podnikatelském sektoru (zejména v oblasti cestovního ruchu), tak i ve veřejné správě.Management volného času
prezenční Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Využití volného času se stává důležitou součástí života moderní společnosti. Protože se dnes jedná také o ekonomicky významný obor, vzniká potřeba odborného, specializovaného a činorodého rozvíjení konceptu využití volného času opřená o potřebné vzdělání. Absolventi oboru management volného času naleznou uplatnění jak v oblasti dosavadních obvyklých aktivit cestovního ruchu, tak i v nejrůznějších volnočasových zařízeních, jakými jsou například sportovní kluby, aquaparky a jiná kulturní zařízení.Marketingové komunikace ve službách
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.Aplikovaná informatika - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na moderní informační a komunikační systémy a technologie. Studijní program zahrnuje potřebný teoretický základ z matematiky a informatiky, dále pestrou škálu aplikací v různých oblastech IT a také předměty neinformatické, a to z oblasti ekonomie, sociologie, práva a cizích jazyků. Absolvent proto získá nejen kvalitní přehled o moderních technologiích a systémech (jako jsou vývojová prostředí pro programátory, webové aplikace nebo databázové servery), dovednosti se na vývoji těchto technologií a systémů podílet, ale i schopnost tyto technologie a systémy aplikovat v praxi, ať již v kontextu firemním či ve veřejném sektoru.Ekonomie a právo v podnikání - studium Brno
prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?