Evropská hospodářskosprávní studia - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout u studujících hlubokou znalost ekonomiky a příbuzných společenskovědních oborů. Studium je orientováno na přípravu odborníků specialistů zejména pro ty oblasti společenského života, kde je vyžadována systematická řídící hospodářská a správní činnost, především na úrovni EU. Profilové studijní předměty: politická a hospodářská geografie zemí EU, základy právních systémů zemí EU, makroekonomie, mikroekonomie, transitivní ekonomiky, strategický marketing, ekonomika podniku, personální management, mezinárodní finance atd.

Podniková ekonomika a management provozu - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 43000 Kč Čeština Absolvent oboru Podniková ekonomika a řízení provozu má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti projektového managementu, managementu inovací a znalostí, osvojí si pokročilé metody, postupy a způsoby práce v oblasti podnikové logistiky, řízení výroby a simulací podnikových procesů.

Politologie a politika v mezinárodních a veřejných vztazích - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Obor i vedlejší specializace vytvářejí předpoklady pro uplatnění především v odborných útvarech úřadů a institucí veřejné správy, ve vzdělávacím systému, v politických a jiných seskupeních občanské společnosti, v mediální sféře, případně ve vědecko výzkumné či pedagogické oblasti.

Informační technologie a management (IT)

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Navazující magisterský studijní program svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Krizový management - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština Absolvent je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na střední řídící úrovni v malých a středních firmách, a to zejména úkoly zaměřené na řešení problémů podniků v krizi či úpadku. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářskomajetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení budoucí strategie fungování společnosti (podniku). Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15