Marketingové komunikace

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Absolventi oboru získají znalosti z oblasti řízení mediálních procesů; uplatnění najdou v PR agenturách, managementu hotelových řetězců, kulturních a neziskových organizacích i ve státní správě a samosprávě.

Bc. Teritoriální studia střední a východní Evropy

prezenční Bc. 3 roky 0 Kč Angličtina

Cestovní ruch

prezenční Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Studijní obor Cestovní ruch na naší škole vykazuje oproti jiným školám s tímto oborem jistá specifika. Poskytuje absolventům mnohem širší znalosti problematiky vyplývající z teritoriálních specifik, nabízí rozšířenou jazykovou výuku jdoucí svým rozsahem vysoko nad rámec běžné nabídky a zároveň prohlubuje znalosti a dovednosti z informačních technologií. Tím vytváří pro absolventa konkureční výhodu, kterou uplatní na pracovním trhu v ČR, ale také v zahraničí.

Organizace a řízení AV tvorby

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Cílem vysokoškolského studia daného oboru je připravit absolventy pro praktický výkon řídících funkcí v oblasti tvorby, výroby a šíření audiovizuálních děl a současně připravit absolventy na možnost návazného magisterského studia na školách ekonomického a uměleckého směru.

Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Obsah studia Navazující magisterský obor Evropská studia a veřejná správa rozvíjí jednak obecný základ oboru a dále dva speciální aspekty evropských studií (teritoriální a regionální studia a veřejnou správu v EU).

Hotelnictví

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Studium je zaměřeno na profesní výchovu odborníků, připravených na funkce v řízení (včetně státní správy), provozu i v podnikatelských činnostech v hotelích, v ubytovacích, restauračních a souvisejících obchodních zařízeních. Široce koncipovaný bakalářský studijní obor Hotelnictví zahrnuje celé spektrum turismu. Jeho kompatibilita s obdobnými programy v zahraničí umožňuje absolventům uplatnit se v tuzemských i mezinárodních společnostech hotelového průmyslu, ale i možnost dalšího vzdělávání.
    1        2        3        4        5        6        7        8