Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Řízení podniku a podnikové finance - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků a manažerů pro sféru výroby, obchodu i služeb. Široké spektrum předmětů zahrnuje společenskovědní, jazykový a odborný základ doplněný o dovednostní disciplíny. Na něj navazují odborné předměty, které kromě teo¬rie obsahují praktické aplikace do oblasti řízení podniku, zejména finančních a lidských zdrojů, marketingu a obchodu, účetnictví, investičního rozhodování, controllingu, auditu a dalších činností.

Management hotelnictví

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro výkon vyšších odborných funkcích v hotelích, hotelových řetězcích a dalších ubytovacích zařízeních i v samostatném podnikání s přihlédnutím k podmínkám Evropské unie.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Radiologický asistent

prezenční Bc. 3 roky 56000 Kč Čeština Radiologický asistent - absolventi mají teoretické a praktické znalosti v oborech, které tvoří základ potřebný pro poskytování zdravotní péče v klinických radiologických oborech. Jsou odborníky pro práci v radiodiagnostice, radioterapii a nukleární medicíně. Jsou připraveni pracovat s vyspělou technikou v návaznosti na psychologický přístup za využití znalostí medicínských předmětů. Mají osvojeny základy a techniky specifické ošetřovatelské péče poskytované v souvislosti s radiologickými výkony. Jsou schopni rozpoznat projevy a příznaky změn zdravotního stavu a správně na ně reagovat. Jsou připraveni provádět činnosti související s radiační ochranou pacientů a personálu.

Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina
    4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18