Management organizací - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Výuka ve studijním oboru „Management organizací“ je zaměřena na výchovu manažerů, schopných zajistit účelné a efektivní fungování té oblasti činnosti v organizaci, za jejíž výsledky nesou osobní odpovědnost. Struktura studijního plánu v tomto oboru vychází ze základního pojetí kořene pojmu, který je součástí názvu oboru – management. Tím je anglické sloveso „to manage“, což v překladu znamená „zajistit, aby věci fungovaly“. Studijní obor vede k vytvoření znalostní a dovednostní základny, která absolventům umožní kreativní a přitom účinné manažerské působení na jednotlivé funkce společensko-ekonomického systému organizace.

Management volného času

prezenční Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Využití volného času se stává důležitou součástí života moderní společnosti. Protože se dnes jedná také o ekonomicky významný obor, vzniká potřeba odborného, specializovaného a činorodého rozvíjení konceptu využití volného času opřená o potřebné vzdělání. Absolventi oboru management volného času naleznou uplatnění jak v oblasti dosavadních obvyklých aktivit cestovního ruchu, tak i v nejrůznějších volnočasových zařízeních, jakými jsou například sportovní kluby, aquaparky a jiná kulturní zařízení.

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Mgr. International Relations and Diplomacy - part-time study form

prezenční Ing/Mgr 2 roky 0 Kč Angličtina

Globální podnikání a právo - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 78000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a právo má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti práva mezinárodního obchodu a evropského práva a podniku, osvojí si základní metody a postupy v oblasti soukromého práva a bude se orientovat v problematice ochrany hospodářské soutěže.

Komunikace v médiích - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru je odborná příprava pracovníků médií, kteří dovedou sladit praktické dovednosti s teoretickými znalostmi a uplatní se v širokém spektru profesí mediálního trhu. Studium přináší absolventovi nejen důkladnou znalost mediální sféry, ale i principů tvorby na jednotlivých mediálních pracovištích.
    7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21