Sociálně právní činnost

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština

Informatika a Internet v podnikání - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi tohoto studijního oboru mohou pracovat ve funkcích a povoláních informačně ekonomických specialistů, informačních manažerů a stratégů. Mohou vykonávat profese ekonoma a logistika se znalostí informačních systémů a technologií. Mezi jejich profilové dovednosti patří komunikační a jazykové znalosti, práce s databázemi, vyhledávání a třídění informací pomocí internetu ve vazbě na podnikatelskou praxi a znalosti z oblasti elektronického obchodování.

Logistika cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolvent oboru se uplatní v cestovních kancelářích jako samostatný referent pro jednání s organizacemi. Bude schopen zajistit speciální požadavky zákazníků, vytvářet nové nabídky cestovních kanceláří. Studiem získá schopnost vyhledávat a navrhovat turisticky zajímavá místa v ČR, začlenit je do turisticky zajímavých celků a zpracovávat nové projekty pro turistické využití oblastí.

Logistika služeb - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Obor logistika služeb je oborem zaměřeným na výchovu vysokoškolský vzdělaného odborníka pro řízení pohybu nehmotných - hypotetických produktů souvisejících i se službami spedičními a s agendou související s exportem nebo importem produktů.

Revitalizace ekonomických subjektů a řízení zdrojů - magisterské studium

prezenční Ing/Mgr 2 roky 54000 Kč Čeština Absolvent získá hluboké znalosti z krizového managementu a modelování rizik. Zná zásady ekonomického a logistického zajištění krizových stavů, prevence i kontroly, včetně aplikace zákonných norem. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářsko-majetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení strategie fungování ekonomického subjektu. Je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na vyšší řídící úrovni v ekonomických subjektech. S nabytými vědomostmi a předchozími dovednostmi se mohou uplatnit i na výzkumných a vývojových pracovištích. Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11