BA. Comparative Business Law

prezenční Bc. 3 roky 132000 Kč Angličtina

Scénická a mediální studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je připravit absolventa pro působení jak teoreticky tak prakticky v oborech souvisejících se scénickou tvorbou a médii. Studium je orientováno na získávání hlubších poznatků z teorie dramatických umění, historie divadla, televize, filmu a nových médií, a schopnost tyto poznatky využít jak v dalším odborném působení v oboru teatrologie, tak aplikovat v praxi, využití ve vlastní umělecké činnosti, zejména v profesi dramaturga, lektora dramaturgie, spolutvůrce nových trendů v moderním scénickém umění atd. Vedle toho bude obor věnovat velkou pozornost oblasti hodnocení uměleckého díla, umělecké kritice, schopnosti reflektovat dílo, zasadit je do teoretických i historických souvislostí, rozpoznat jeho kvality a vyjádřit je adekvátní formou.

Bc. International Relations

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Globální podnikání a právo - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 78000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a právo má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti práva mezinárodního obchodu a evropského práva a podniku, osvojí si základní metody a postupy v oblasti soukromého práva a bude se orientovat v problematice ochrany hospodářské soutěže.

Management firem - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Profil absolventa vychází z metodologicky i předmětově komplexního pojetí studijního oboru, kdy uplatňovaná kombinace výukových metod ve spojení se specifiky cílových skupin studentů umožňují dosažení širokého spektra výstupních znalostí a dovedností absolventa oboru.

Management destinace cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština V zájmu úspěšného vytváření a nabízení destinace na trhu cestovního ruchu je nutné, aby se managementu destinací věnovali odborníci, kteří budou schopni efektivně koordinovat činnosti všech zainteresovaných subjektů. Absolventi naleznou uplatnění v samotných subjektech destinačního managementu, v návazných firmách zajišťujících služby cestovního ruchu, v marketingových organizacích cestovního ruchu, v oblasti veřejné správy a také v mezinárodních institucích.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14