Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Bc. Business Administration - part-time study form

kombinovaná Bc. 3 roky 80000 Kč Angličtina

Evropská studia a veřejná správa - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Čeština Obsah studia Navazující magisterský obor Evropská studia a veřejná správa rozvíjí jednak obecný základ oboru a dále dva speciální aspekty evropských studií (teritoriální a regionální studia a veřejnou správu v EU).

Právo v podnikání

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština

Asijská studia a mezinárodní vztahy - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Cílem studia je připravit odborníky, kteří propojí znalosti svého původního bakalářského oboru se znalostí problematiky Asie a mezinárodních vztahů. Díky konkrétně vymezenému zaměření na jeden z asijských regionů (Východní Asie - Čína, Japonsko, Korejský poloostrov; nebo Jihovýchodní Asie - Indonésie, Malajsie, Thajsko, Vietnam, Filipíny atd.) bude absolvent oboru disponovat expertní znalostí konkrétního teritoria, jakož i velmi dobrou obecnou znalostí politických, kulturně historických a ekonomických aspektů Asie jako takové. Toto vzdělání absolventům umožní pochopit postavení Asie a jejích regionů v celosvětovém kontextu.

Veřejná správa - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen především pro absolventy bakalářského studia oboru se správním nebo příbuzným zaměřením. Studium rozvíjí již získané znalosti a je zaměřeno na prohloubení jejich koncepčních a teoretických souvislostí. Výraznou část obsahové náplně tvoří studijní předměty spojené s reformou veřejné správy a způsobem jejího výkonu v současné době, zejména ve vztahu ke změnám souvisejícím s integrací ČR do EU. Pozornost je věnována problematice utváření veřejné správy v EU, modernímu pojetí manažerské funkce a využití moderních IT při výkonu veřejné správy. Součástí studia je i problematika veřejné ekonomiky a marketing ve veřejné správě.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14