Služby letecké dopravy v cestovním ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština Studijní obor připravuje kvalifikované odborníky s odpovídající evropskou úrovní vysokoškolského vzdělání v oblasti poskytování služeb v cestovním ruchu, bezprostředně svázaných s nabídkou a realizací letecké dopravy.

Bc. Teritoriální studia střední a východní Evropy

prezenční Bc. 3 roky 0 Kč Angličtina

Management a marketing

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.

Ekonomika a management obchodu

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Aplikovaná informatika - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Aplikovaná informatika navazuje na bakalářský studijní program tohoto oboru. Zatímco bakalářský studijní program je zaměřen zejména na vývoj softwaru (programování), vývoj internetových a databázových aplikací a kvalifikovanou obsluhu serverů a počítačových sítí, je hlavní ambicí magisterského studia připravit studenty na pozice manažerů v IT sektoru. Tomu odpovídá i skladba předmětů, která je na magisterském studiu více orientována na předměty ekonomické, manažerské a právní.
    11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25