Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Informatika - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština

Logistika - magisterské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Ing/Mgr 2 roky 40000 Kč Čeština

Animovaná tvorba

prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se v průběhu studia seznámí se všemi technikami animace, se základy scenáristiky a režie animovaného filmu. Uplatnění najdou ve specializovaných studiích, zabývajících se animovanou tvorbou, jako je např. Studio Bratři v triku, Studio Jiřího Trnky, AniFilm, Anima s.r.o., Via Lucis a dalších obdobných. Dále v agenturách, které se věnují zvláštním filmovým postupům a trikům, v reklamních agenturách, ve vzdělávacích institucích.

Management hotelů, gastronomických zařízení a lázeňství - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 120000 Kč Čeština Bakalářský studijní program nabízí takové způsoby studia, které zaručí odpovídající výchovu budoucího manažera cestovního ruchu, manažera hotelů a gastronomických zařízení a lázeňství. Ten mimo tradičně vyžadované odborné zručnosti a koncepční schopnosti bude také odborníkem se schopnostmi abstrakce a teoretického myšlení zaručující silnou pozici na trhu a možnost úspěšně čelit silné, vyspělé a zkušené mezinárodní konkurenci v rámci probíhajících celosvětových globalizačních a integračních procesů, zejména v EU.

Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.
    6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20