Regionální rozvoj
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Cílem studia je příprava kvalifikovaných specialistů se solidními základy teorie a praxe rozvoje určitého geosociálního regionu se zvláštním důrazem na mezinárodní vazby s Evropskou unií a efektivní zapojení do jejich struktur. Absolvent je připraven na přímé převzetí pracovních míst a funkcí ve všech sférách managementu, plánování a realizace rozvoje územního celku v rovině ekonomické, právní i správní a sociální na úrovni hejtmanství, krajských úřadů, finančních, sociálních, případně kulturních institucí a úřadů. K jeho vybavení náleží i kvalitní jazykové vybavení dvěma světovými jazyky se specializovanou slovní zásobou a znalost principů mezinárodní komunikace v oblasti spolupráce přiPojišťovnictví - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor odráží vývojové trendy jak pojišťovnictví, tak s ním přímo souvisejících vědních oborů financí a finančních služeb. Respektuje aktuální posuny soudobého českého soukromého pojišťovnictví, a to v kontextu se směrnicemi Evropských společenství a vývojem ve světě. Obsahové zaměření oboru vychází ze studia pojištění a pojišťovnictví, konkrétně aktivit vyvíjených sektorem soukromých pojišťoven, zajišťoven, penzijních fondů, zprostředkovatelů v pojišťovnictví. Důraz je kladen i na znalosti fungování soudobých finanční trhů a institucí na nich působících ve vzájemné koordinaci v rámci finančních skupin.Management hotelnictví
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro výkon vyšších odborných funkcích v hotelích, hotelových řetězcích a dalších ubytovacích zařízeních i v samostatném podnikání s přihlédnutím k podmínkám Evropské unie.Mezinárodní obchod - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodního obchodu a mezinárodního podnikání. Klade důraz na porozumění základním otázkám makroekonomickým (mezinárodní obchod) a mikroekonomickým (mezinárodní podnikání).Marketingová komunikace - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.
Studium na vysoké škole je nejen prestižní záležitostí, ale navíc jedinečnou možností jak rapidně zvýšit svou kvalifikaci a díky tomu pobírat po úspěšném dokončení vysokoškolského studia vyšší mzdu.