Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obsah studia Tento magisterský studijní obor poskytne ve své první polovině studujícím hluboké znalosti z mezinárodních vztahů, evropských ekonomických informací evropského soudního systému, teorie mezinárodních vztahů, antimonopolního práva a práv z duševního vlastnictví a mezinárodních ekonomických vztahů. Další část studia je zaměřena na průmyslové vlastnictví v návaznosti na hluboké znalosti teorie mezinárodních vztahů. Prohloubí zejména poznatky z oblasti antimonopolního práva, nekalé soutěže, oceňování práv k duševnímu vlastnictví, obchodních závazkových vztahů, internetového a počítačového práva, reklamního práva, komunitární známkové a vzorové ochrany a zahrnuje i nejnovější poznatky z oblasti průmyslově právních informací. Tento magisterský studijní obor zahrnuje i výuku odborné angličtiny.

Sociální a masová komunikace - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.

Ekonomika a management

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Asijská studia a mezinárodní vztahy - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Cílem studia je připravit odborníky, kteří propojí znalosti svého původního bakalářského oboru se znalostí problematiky Asie a mezinárodních vztahů. Díky konkrétně vymezenému zaměření na jeden z asijských regionů (Východní Asie - Čína, Japonsko, Korejský poloostrov; nebo Jihovýchodní Asie - Indonésie, Malajsie, Thajsko, Vietnam, Filipíny atd.) bude absolvent oboru disponovat expertní znalostí konkrétního teritoria, jakož i velmi dobrou obecnou znalostí politických, kulturně historických a ekonomických aspektů Asie jako takové. Toto vzdělání absolventům umožní pochopit postavení Asie a jejích regionů v celosvětovém kontextu.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Řízení podniku a podnikové finance - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků a manažerů pro sféru výroby, obchodu i služeb. Široké spektrum předmětů zahrnuje společenskovědní, jazykový a odborný základ doplněný o dovednostní disciplíny. Na něj navazují odborné předměty, které kromě teo¬rie obsahují praktické aplikace do oblasti řízení podniku, zejména finančních a lidských zdrojů, marketingu a obchodu, účetnictví, investičního rozhodování, controllingu, auditu a dalších činností.
    3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16        17