Informatika - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština

Podniková ekonomika a management

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Humanitní studia - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Struktura studijního oboru nabízí kvalitní humanitní vzdělání s důrazem na porozumění sociálním, politickým, kulturním a občanským aspektům moderní společnosti v kontextu současných globálních a integračních procesů a změn. Studenti získají vzdělanostní základ pro pochopení aktuálních sociálních a politicko-občanských problémů, kterým ČR i celá Evropa v současnosti čelí.

Mezinárodní vztahy a evropská studia - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Studium nabízí kvalitní vzdělání v oblasti mezinárodních vztahů, významných států a oblastí v evropském regionu, současně se zaměřuje na světová mocenská centra. Klade důraz na porozumění základním otázkám evropského integračního procesu a zahraniční politice nejen Československa/Česka, ale zároveň světových velmocí.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Podniková ekonomika - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Podniková ekonomika (PPE) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a kvantitativní metody), jejíž vypracování je součástí seminárního bloku (zahrnuje seminární práce za daný akademický rok a předmět Praktické aplikace). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.
    13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27