Pojišťovnictví - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků v pojišťovnictví, zejména v pojištění soukromém. Vedle znalostí pojistné teorie a pojistného práva získají absolventi informace o pojistných produktech a budou ovládat postupy potřebné při poskytování spektra pojišťovacích služeb včetně aktivit zprostředkovatelů. Získají též znalosti obecné peněžní ekonomie či teorie financí a finančních služeb.

Bc. Politics and Society

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Management cestovního ruchu - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium je zaměřené víceoborově a jeho cílem je připravit vysoce kvalifikované odborníky se schopností vytvářet a realizovat koncepce a strategie budoucího rozvoje firmy s využitím rozhodovacích procesů podporovaných moderními informačními technologiemi a orientací na nejvyšší profesionální úrovni v domácí i mezinárodní problematice cestovního ruchu i v problematice služeb civilní letecké dopravy. Studijní program: Mezinárodní teritoriální studia Studijní obor: Management cestovního ruchu

Pojišťovnictví - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor odráží vývojové trendy jak pojišťovnictví, tak s ním přímo souvisejících vědních oborů financí a finančních služeb. Respektuje aktuální posuny soudobého českého soukromého pojišťovnictví, a to v kontextu se směrnicemi Evropských společenství a vývojem ve světě. Obsahové zaměření oboru vychází ze studia pojištění a pojišťovnictví, konkrétně aktivit vyvíjených sektorem soukromých pojišťoven, zajišťoven, penzijních fondů, zprostředkovatelů v pojišťovnictví. Důraz je kladen i na znalosti fungování soudobých finanční trhů a institucí na nich působících ve vzájemné koordinaci v rámci finančních skupin.

Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.

specializace Marketing lázeňských služeb

prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).
    12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26