Podniková ekonomika a management
prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Pojišťovnictví - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na všestrannou přípravu odborníků v pojišťovnictví, zejména v pojištění soukromém. Vedle znalostí pojistné teorie a pojistného práva získají absolventi informace o pojistných produktech a budou ovládat postupy potřebné při poskytování spektra pojišťovacích služeb včetně aktivit zprostředkovatelů. Získají též znalosti obecné peněžní ekonomie či teorie financí a finančních služeb.Finance
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Studijní obor Finance navazuje bezprostředně na bakalářské studium v oboru Bankovní management. Ke studiu mohou být přijati uchazeči ze všech studijních oborů BIVŠ a uchazeči z jiných příbuzných studijních oborů vysokých škol v ČR. Magisterské studium svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.Animovaná tvorba
prezenční Bc. 3 roky 60000 Kč Čeština Absolventi se v průběhu studia seznámí se všemi technikami animace, se základy scenáristiky a režie animovaného filmu. Uplatnění najdou ve specializovaných studiích, zabývajících se animovanou tvorbou, jako je např. Studio Bratři v triku, Studio Jiřího Trnky, AniFilm, Anima s.r.o., Via Lucis a dalších obdobných. Dále v agenturách, které se věnují zvláštním filmovým postupům a trikům, v reklamních agenturách, ve vzdělávacích institucích.Marketingová komunikace - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.Globální podnikání a marketing - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 45000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a marketing má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti mezinárodního managementu a strategického marketingu, osvojí si základní metody, postupy a způsoby práce v oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace, marketingového výzkumu i technik mezinárodních obchodních operací.
Studium na vysoké škole je nejen prestižní záležitostí, ale navíc jedinečnou možností jak rapidně zvýšit svou kvalifikaci a díky tomu pobírat po úspěšném dokončení vysokoškolského studia vyšší mzdu.