Angličtina jako cizí jazyk
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Absolventi oboru angličtina jako cizí jazyk budou jako lektoři angličtiny připraveni působit v oblasti celoživotního vzdělávání tak, aby absolventi jejich kursů byli schopni navazovat efektivní společenské, kulturní a pracovní styky s občany jiných zemí.Aplikovaná informatika - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Aplikovaná informatika navazuje na bakalářský studijní program tohoto oboru. Zatímco bakalářský studijní program je zaměřen zejména na vývoj softwaru (programování), vývoj internetových a databázových aplikací a kvalifikovanou obsluhu serverů a počítačových sítí, je hlavní ambicí magisterského studia připravit studenty na pozice manažerů v IT sektoru. Tomu odpovídá i skladba předmětů, která je na magisterském studiu více orientována na předměty ekonomické, manažerské a právní.Marketingové komunikace ve službách
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.Ekonomika a management
prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Informační management
prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Studijní program Ekonomika a management, obor Informační management poskytne uchazečům možnost získání uceleného, profesně orientovaného bakalářského vysokoškolského vzdělání v oblasti řídící činnosti v jeho jednotlivých podobách a komplexním pojetí, v níž je registrována vysoká poptávka praxe směrem k vysokoškolsky vzdělaným, aplikačně orientovaným odborníkům. Svým charakterem daným vhodnou proporcí mezi teoretickou a aplikační složkou, zavedeným kreditním systémem, úzkou vazbou na praxi institucí a podniků regionu a rozvinutou jazykovou výbavou by mělo studium poskytovat dobré možnosti přímého uplatnění absolventů v praxi.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?