Sportovní a kondiční specialista
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 58000 Kč Čeština Absolventi tohoto studijního oboru získají uplatnění jako sportovní a kondiční specialisté v tělovýchovných jednotách, sportovních klubech, ve sportovních svazech, v regeneračních centrech, fitcentrech, ve výrobních i nevýrobních podnicích, v oblasti cestovního ruchu, v armádě a u policie, jako odborní poradci v oblasti zdravotní prevence, hygieny a úrazové zábrany v různých institucích se zaměřením na sportovní činnost nebo jako výchovní pracovníci v mimoškolní tělesné výchově.Speciální pedagogika - učitelství - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Do studia se mohou hlásit všichni uchazeči, kteří absolvovali bakalářské studium speciální pedagogiky. Zájemci z jiných společenskovědních oborů mohou absolvovat nejprve program CŽV, kterým získají speciálně pedagogickou kvalifikaci. Základním cílem studijního oboru je připravit fundované odborníky pro uplatnění v učitelské praxi na 1. stupni škol pro mládež se specifickými vzdělávacími potřebami a na 1. stupni základních škol.Marketing
prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku)Podnikání - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 38800 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského programu oboru Podnikání předpokládá zvládnutí teoretických poznatků oboru a položení základů pro vytváření praktických dovedností potřebných pro kvalifikovaný výkon řídících funkcí na úrovni středního a vrcholového managementu ve firmách vlastněných jak domácím, tak zahraničním kapitálem. Program studia vyváženě odráží vztahy mezi ekonomickou vysokoškolskou orientací a profesními cíli tak, aby absolvent byl schopen odpovídajícím způsobem aplikovat nabyté znalosti makroekonomie i mikroekonomie, ekonomiky podnikání, managementu a dalších znalostí na sféru řízení, do sociální a personální práce.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?