Management dopravních služeb
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.Globální podnikání a management
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 63000 Kč Čeština Obsah studijního oboru je zaměřen na znalosti a techniky nezbytné pro management podnikatelských subjektů v globálním ekonomickém prostředí.Bankovnictví - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor seznámí studenty se současným stavem a s vývojovými trendy teorie i praxe bankovnictví a finančního investování. Vedle znalostí obecné peněžní ekonomie a teorie peněz bude absolvent vybaven také specifickými znalostmi o podstatě a fungování širokého spektra nabídky bankovních a investičních služeb a jejich uplatnění na finančních trzích. Získá znalosti fungování měnové a protiinflační politiky, potřebný národohospodářský rozhled a schopnost posuzovat danou problematiku v širších ekonomických a společenských souvislostech.Služby letecké dopravy v cestovním ruchu - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština Studijní obor připravuje kvalifikované odborníky s odpovídající evropskou úrovní vysokoškolského vzdělání v oblasti poskytování služeb v cestovním ruchu, bezprostředně svázaných s nabídkou a realizací letecké dopravy.Humanitní studia - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Struktura studijního oboru nabízí kvalitní humanitní vzdělání s důrazem na porozumění sociálním, politickým, kulturním a občanským aspektům moderní společnosti v kontextu současných globálních a integračních procesů a změn. Studenti získají vzdělanostní základ pro pochopení aktuálních sociálních a politicko-občanských problémů, kterým ČR i celá Evropa v současnosti čelí.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?