Marketingová komunikace - magisterské
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.Mezinárodní a diplomatická studia - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky Kč Čeština Studovaný obor a specializace vytvářejí předpoklady pro uplatnění absolventa především v institucích a orgánech EU, NATO, OSN, v ústředních úřadech státní správy a samosprávy, zejména těch, které zajišťují komunikaci s EU, ve finančnictví a v dalších , především mezinárodních organizacích a institucích. Oborová specializace diplomacie vytváří reálné předpoklady pro jejich uplatnění především na Mininsterstvu zahraničních věcí, na zastupitelských úřadech, konzulátech, obchodních afilacích a v dalších institucích v zahraničí, v OSN, OBSE, v mezinárodních humanitárních a jiných institucích i na všech úřadech státní správy a samosprávy.Mezinárodní vztahy a evropská studia - doktorské studium
prezenční, kombinovaná doktorské 3 roky 10000 Kč Čeština Zaměření studia Absolvent doktorského studia bude schopen vykonávat kvalitní základní i aplikovaný výzkum v oblasti mezinárodních vztahů a evropské integrace. Důraz bude kladen především na fundované teoretické a metodologické uchopení studované problematiky, tak aby kvalita výstupů absolventů dosahovala úrovně srovnatelné s předními zahraničními univerzitami. Vedle vědecké práce bude absolvent kvalifikován také pro vysokoškolskou pedagogickou činnost. Standardní doba doktorského studia je tři roky.Informační systémy a technologie - bakalářské studium
prezenční Bc. 3 roky 35000 Kč Čeština Absolvent oboru Informační systémy a technologie (Bc.) je vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech fungování firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích nižší a střední úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem a organizací).Management v podnikání - studium Brno
prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Cíl bakalářského studijního programu: Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.
Studentské výhody, které poskytují různé instituce a firmy vysokoškolákům jsou opravdu markantní a ti, co nestudují rozhodně o mnoho přijdou. Například vyjmenujme studentská bankovní konta, lépe úročené studentské půjčky a další.