Management a marketing zahraničního obchodu
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Atraktivní studijní obor Management a marketing zahraničního obchodu vychovává vysokoškolsky vzdělané specialisty, kteří budou v podnicích zabezpečovat veškeré zahraniční obchodní operace, mluví třemi až čtyřmi světovými jazyky.Sociální a masová komunikace - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalosti společenských věd nutných pro porozumění společenské komunikaci zvláště v organizované masové komunikaci a se specifičností komunikace mediální. Studium vychází z hlubokého zvládnutí teorie profilových disciplín a jejich aplikace na praktické činnosti v oboru.Marketingové komunikace ve službách
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.Marketing
prezenční Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Mezinárodní a regionální vztahy v průmyslovém vlastnictví - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obsah studia Tento magisterský studijní obor poskytne ve své první polovině studujícím hluboké znalosti z mezinárodních vztahů, evropských ekonomických informací evropského soudního systému, teorie mezinárodních vztahů, antimonopolního práva a práv z duševního vlastnictví a mezinárodních ekonomických vztahů. Další část studia je zaměřena na průmyslové vlastnictví v návaznosti na hluboké znalosti teorie mezinárodních vztahů. Prohloubí zejména poznatky z oblasti antimonopolního práva, nekalé soutěže, oceňování práv k duševnímu vlastnictví, obchodních závazkových vztahů, internetového a počítačového práva, reklamního práva, komunitární známkové a vzorové ochrany a zahrnuje i nejnovější poznatky z oblasti průmyslově právních informací. Tento magisterský studijní obor zahrnuje i výuku odborné angličtiny.
Díky menšímu počtu studentů existují a úspěšně fungují na soukromých vysokých školách takové věci, jako je individuální přístup ke studentovi a z něj plynoucí individuální plány studia.