Ekonomie a právo v podnikání - studium Liberec

prezenční, individuální plán Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština Připravit absolventy k výkonu povolání, při kterých budou řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly v malých a středně velkých firmách. Zároveň je studijní plán koncipován tak, aby umožnil uplatnění absolventů i v organizacích veřejné správy. Předností absolventů bude, že jejich příprava není zaměřena na úzký okruh činností pouze jednoho oboru, ale vychází z poznatků požadovaných z hlediska jejich uplatnění v praxi. Jedná se o interdisciplinárně a multidisciplinárně formulovaný bakalářský program, kde kromě základních oblastí ekonomiky a managementu je silně zastoupena výuka práva a informatiky.

Komunikace a lidské zdroje - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 40000 Kč Čeština V průběhu studia oboru Komunikace a lidské zdroje (KLZ) student absolvuje deset studijních modulů, každý se třemi povinnými předměty ukončenými písemnou zkouškou. Studijní modul je ukončen seminární prací (vyjma modulu oborové specializace a manažerská ekonomie). Studium je ukončeno státní zkouškou z ekonomie, oborového základu, oborové specializace a obhajobou bakalářské práce.

Speciální pedagogika - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je připravit fundované odborníky pro široké uplatnění ve výchovné , diagnostické , poradenské a řídící práci ve speciálně pedagogických zařízeních.

Mgr. Humanities

prezenční Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč Angličtina

Marketing

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku)

Management destinace cestovního ruchu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština V zájmu úspěšného vytváření a nabízení destinace na trhu cestovního ruchu je nutné, aby se managementu destinací věnovali odborníci, kteří budou schopni efektivně koordinovat činnosti všech zainteresovaných subjektů. Absolventi naleznou uplatnění v samotných subjektech destinačního managementu, v návazných firmách zajišťujících služby cestovního ruchu, v marketingových organizacích cestovního ruchu, v oblasti veřejné správy a také v mezinárodních institucích.
    1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15