Management a ekonomika ve veřejném sektoru

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Cílem oboru je výchova odborně vzdělaných lidí v oblasti státní, veřejné i samosprávní služby. Vznik oboru je reakcí na potřeby existence odborně fundovaných úředníků majících především značné znalosti z oblasti práva a ekonomiky v kontextu s právem a ekonomickými zvyklostmi států Evropské unie. Cílem je rovněž zvýšení ekonomických znalostí a schopností odborné komunikace s podnikatelskou sférou.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.

Podniková ekonomika a management provozu - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 43000 Kč Čeština Absolvent oboru Podniková ekonomika a řízení provozu má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti projektového managementu, managementu inovací a znalostí, osvojí si pokročilé metody, postupy a způsoby práce v oblasti podnikové logistiky, řízení výroby a simulací podnikových procesů.

Krizový management - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština Absolvent je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na střední řídící úrovni v malých a středních firmách, a to zejména úkoly zaměřené na řešení problémů podniků v krizi či úpadku. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářskomajetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení budoucí strategie fungování společnosti (podniku). Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Management cestovního ruchu - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost teorie cestovního ruchu, ekonomiky, souvisejících společenskovědních oborů (pedagogika, andragogika, sociologie, řízení lidských zdrojů), personalistiky a řízení cestovního ruchu a dalších profesně orientovaných disciplín nutných pro široké uplatnění v oblasti rozvoje a řízení cestovního ruchu včetně cizích jazyků.
    2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16