Krizový management - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština Absolvent je připraven řešit standardní i nestandardní manažerské úkoly na střední řídící úrovni v malých a středních firmách, a to zejména úkoly zaměřené na řešení problémů podniků v krizi či úpadku. Zná postupy založené na primárním provedení detailní hospodářskomajetkové analýzy a umí je aplikovat při stanovení budoucí strategie fungování společnosti (podniku). Studentům je umožněno zvolit si docházku dle vlastní potřeby. Jedná se buď o denní docházku (většinou středa a čtvrtek přednášky, povinná cvičení v pátek) nebo o výuku pouze v sobotu pro zaměstnané, OSVČ a podobně. Studenti mají k dispozici studovnu vybavenou deseti personálními počítači s volným přístupem na Internet a knihovnu. Ubytování a stravování možno sjednat v budově školy.

Informační systémy a technologie - bakalářské studium

prezenční Bc. 3 roky 35000 Kč Čeština Absolvent oboru Informační systémy a technologie (Bc.) je vybaven potřebnými znalostmi a praktickými dovednostmi ve všech základních oblastech fungování firmy v jejím vnitřním i vnějším prostředí (samostatně působící podnikatelé a majitelé firem), respektive pro působení v řídících funkcích nižší a střední úrovně v rámci firmy (zaměstnanci firem a organizací).

Veřejná správa (zaměření: kontrolní činnost.)

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 46000 Kč Čeština

Právo ve veřejné správě

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 64000 Kč Čeština V případě studijního oboru Právo ve veřejné správě se specializace nemůže obejít bez širších politických, ekonomických, kulturních i informačních znalostí. Proto je zapotřebí, aby se studenti seznámili se základy sociologie a politologie, s ekonomikou veřejného sektoru, se základy statistiky, informatiky, komunikační a prezentační dovednosti a též s fungováním orgánů Evropské unie. Součástí všeobecných znalostí a dovedností je pak schopnost využívat informační systémy a technologie, internet.

Marketingová komunikace - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Magisterské studium oboru Marketingová komunikace je určeno k přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků připravených zastávat řídící manažerské pozice zejména v marketingových, komunikačních, reklamních a PR útvarech podniků a specializovaných agenturách, dále v oblasti obchodní a finanční sféry a veřejné správy. Studium je v teoretickém základu soustředěno na interdisciplinární poznatky sociálních, kulturních, ekonomických či politických procesů a změn v kontextu globální, transnacionální (multikulturní), pozdně moderní společnosti.

Podnikání - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 38800 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského programu oboru Podnikání předpokládá zvládnutí teoretických poznatků oboru a položení základů pro vytváření praktických dovedností potřebných pro kvalifikovaný výkon řídících funkcí na úrovni středního a vrcholového managementu ve firmách vlastněných jak domácím, tak zahraničním kapitálem. Program studia vyváženě odráží vztahy mezi ekonomickou vysokoškolskou orientací a profesními cíli tak, aby absolvent byl schopen odpovídajícím způsobem aplikovat nabyté znalosti makroekonomie i mikroekonomie, ekonomiky podnikání, managementu a dalších znalostí na sféru řízení, do sociální a personální práce.
    8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22