Podniková ekonomika a management
prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.Podniková ekonomika a management - magisterské studium
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 40000 Kč Čeština Zaměření studia se dělí do dvou oblastí: Ekonomika a zdaňování Management malých a středních firemFinanční kontrola - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Studijní obor Finanční kontrola je určen budoucím specialistům ekonomických a kontrolních útvarů státní správy nebo samosprávy měst a obcí.Cestovní ruch - bakalářské studium
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 45000 Kč Čeština Po ukončení studia oboru "CESTOVNÍ RUCH" můžete najít pracovní uplatnění v těchto směrech: v řídících a obchodních činnostech jako odborníci, řídící pracovníci CK, touroperátoři, ekonomové v cestovním ruchu i v ostatních institucích a podnicích; pracovníci rezervačních systémů v cestovním ruchu, tzn. leteckých společností a agentur; delegáti v zahraničí dlouhodobě či sezónně působící v zahraničních destinacích; v hotelích jako vedoucí pracovníci a pracovníci na ekonomickém a recepčním úseku; v průvodcovské činnosti jako průvodci a organizátoři doma i v zahraničí; v oblasti památkové péče jako kustodi a průvodci konkrétní oblasti památek a objektů; v oblasti volného času a rekreace, s využitím poznatků psychologie.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?