Mgr. International Relations and Diplomacy
prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč AngličtinaManagement hotelnictví
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 23400 Kč Čeština Absolvent je připraven pro výkon vyšších odborných funkcích v hotelích, hotelových řetězcích a dalších ubytovacích zařízeních i v samostatném podnikání s přihlédnutím k podmínkám Evropské unie.Marketing
prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).Tvůrčí psaní a publicistika - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština V průběhu studia se seznámíte s většinou literárních forem. Hlavním principem je výběr pedagoga (umělecká dílna), který pomáhá rozvíjet Vaše další umělecké směřování. Vzhledem k široké nabídce pedagogů je možné si vybrat mezi epickou i lyrickou tvorbou, dramatickými literární útvary (divadelní hra, televizní hra, rozhlasová hra, film, televizní, rozhlasový či filmový seriál, sitcom atd.) a publicistikou. Studium rozvíjí imaginaci, umění tematizovat, schopnost popisu a fabulace, kultivaci různých vypravěčských technik, umění výstavby děje a kompozice. Posluchači, kteří tíhnou spíše k lyrice si osvojí různé básnické formy, tropy, figury, metra a rýmové struktury.Podniková ekonomika a management provozu - bakalářské
prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 39000 Kč Čeština Student oboru Podniková ekonomika a management provozu získá odpovídající technické znalosti k řízení provozů a dílen v automobilovém průmyslu absolvováním dalších předmětů s technickým zaměřením: nauka o materiálu, technická dokumentace, organizace a řízení výroby, řízení výroby počítačem, počítačová grafika, řízení kvality. Výuka je specializována na automobilový průmysl. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management provozu se uplatní ve funkcích řídících pracovníků technických provozů, v logistických útvarech apod., zejména ve firmě ŠkodaAuto, jejích pobočných závodech a dalších firmách automobilového sekotru.
od akademického roku 2001/2002, kdy v České republice existovalo 8 soukromých vysokých škol se jejich počet do akademického roku 2008/2009 zvýšil více než sedmkrát?