Bc. Teritoriální studia střední a východní Evropy

prezenční Bc. 3 roky 0 Kč Angličtina

Globální podnikání a právo - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 78000 Kč Čeština Absolvent oboru Globální podnikání a právo má znalosti, vědomosti a dovednosti z oblasti práva mezinárodního obchodu a evropského práva a podniku, osvojí si základní metody a postupy v oblasti soukromého práva a bude se orientovat v problematice ochrany hospodářské soutěže.

Podniková ekonomika a finanční management - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 43000 Kč Čeština Zaměření a struktura oboru Podniková ekonomika a finanční management umožňuje studentům pochopit, definovat, analyzovat a predikovat základní finanční vztahy uvnitř v podniku a jeho okolí. Tento cíl je v obecné rovině naplňován předměty společného základu (zejména účetnictví, finanční řízení podniku, daně a daňová praxe, mikroekonomie a makroekonomie),detailněji pak oborovými předměty management obchodu, bankovnictví a pojišťovnictví, finance a finanční modelování. V předmětech přímé a nepřímé daně se dále studenti naučí podrobněji a komplexně řešit otázky daňových odvodů podniku do veřejných rozpočtů včetně důležité problematiky daňové optimalizace.

Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.

Bc.Judaistika

prezenční Bc. 3 roky 0 Kč Angličtina (akreditace v procesu)

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.
    13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27