Marketingové komunikace ve službách

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 65 Kč Čeština Marketingové komunikace ve službách vycházejí rovněž ze společného ekonomicko-manažerského základu, jsou však zaměřeny na mediální komunikace v rámci marketingu služeb. Absolventi mají uplatnění nejen v organizacích cestovního ruchu, ale i jako tiskoví mluvčí, v oboru public relations, v podnikových časopisech, v rozhlasu a televizi, v grafických studiích i reklamě, ale i ve zdravotnictví apod.

Mgr. Humanities

prezenční Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč Angličtina

Tvůrčí psaní - specializace Tvůrčí psaní - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Specializace Tvůrčí psaní je tu pro zájemce s vyhraněným uměleckým talentem, s vnitřní potřebou psát a umělecky se vyjadřovat i odhodlaných učinit rozhodující krok směrem k autorské existenci. Předpokládáme, že si tuto specializaci zvolí uchazeči, kteří již ovládají základní techniky beletristické tvorby a zároveň hodlají jako magisterskou práci vytvořit rozsáhlejší prozaické, básnické či dramatické texty nesporné umělecké kvality.

Logistika služeb - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná, individuální plán Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Obor logistika služeb je oborem zaměřeným na výchovu vysokoškolský vzdělaného odborníka pro řízení pohybu nehmotných - hypotetických produktů souvisejících i se službami spedičními a s agendou související s exportem nebo importem produktů.

Ekonomická informatika

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Studijní obor Ekonomická informatika je zaměřen na výchovu odborníků nacházejících uplatnění v oblasti aplikace podnikových informačních systémů (IS) a informačních technologií (IT). Absolvent ovládá základní ekonomické disciplíny (mikroekonomie, makroekonomie, podniková ekonomie, účetnictví, právní disciplíny atd.), programování, zpracování textu, instalaci operačních a uživatelských systémů.

Podniková ekonomika a management obchodu - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3,5 roku 41000 Kč Čeština Skupina předmětů pro obor Podniková ekonomika a management obchodu je zaměřena na vztah podniku k jeho okolí včetně jeho působení mimo rámec České republiky. Tento obor zastupují předměty hospodářská geografie, management obchodního podniku, ekonomika a řízení obchodu, marketingová komunikace, bankovnictví a pojišťovnictví, specifické formy prodeje. Absolventi oboru Podniková ekonomika a management obchodu najdou uplatnění jako specialisté a špičkoví pracovníci v oblasti prodeje i nákupu či v útvarech ekonomického řízení podniku. Profil absolventa této specializace vyhovuje potřebám mnoha dealerských firem v automobilovém průmyslu i mimo něj.
    2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16