Asijská studia a mezinárodní vztahy - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Zaměření studia Cílem studia je připravit odborníky, kteří propojí znalosti svého původního bakalářského oboru se znalostí problematiky Asie a mezinárodních vztahů. Díky konkrétně vymezenému zaměření na jeden z asijských regionů (Východní Asie - Čína, Japonsko, Korejský poloostrov; nebo Jihovýchodní Asie - Indonésie, Malajsie, Thajsko, Vietnam, Filipíny atd.) bude absolvent oboru disponovat expertní znalostí konkrétního teritoria, jakož i velmi dobrou obecnou znalostí politických, kulturně historických a ekonomických aspektů Asie jako takové. Toto vzdělání absolventům umožní pochopit postavení Asie a jejích regionů v celosvětovém kontextu.

Veřejná správa a public relations - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky Čeština Studenti jsou na začátku studia přijímáni bez rozlišení studovaného oboru a mají jeden semestr společného studia. V průběhu prvního semestru se vědomě rozhodují o volbě oboru a na konci semestru obor volí. Protože studijní obory jsou dosti široké, obsahují ve druhém a třetím roce studia možnost určité profilace oboru. Na oboru Mezinárodní vztahy a diplomacie jde o profilaci buď na mezinárodní vztahy nebo na diplomatické styky a služby. Na oboru Veřejná správa a public relations jde o profilaci buď na veřejnou správu a služby nebo na public relations. Zaměření oborové specializace studenti volí na konci prvního ročníku.

Bc. Business Administration - emphasis Strategic Marketing

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina

Management hotelnictví a lázeňství

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Obor navazuje na šířeji pojatý a pragmaticky zaměřený stupeň bakalářského studia a je formován tak, aby se absolventi orientovali teoreticky i prakticky ve všech činnostech potřebných pro jednotlivé hospodářské subjekty hotelnictví a lázeňství. Ke studiu jsou přijímáni i bakaláři z jiných škol a oborů, kteří musí složit v průběhu jednoho roku 2 - 3 vyrovnávací zkoušky.

Management a marketing

prezenční Bc. 3 roky 28490 Kč Čeština Cílem studia studijního oboru je osvojit si teoretické a praktické dovednosti, znalosti v oblastech managementu, marketingu, účetnictví a daní, práva, ekonomiky, informatiky a personalistiky a specifických předmětů, které se týkají zejména specializace ve stavebnictví, strojírenství a elektrotechnice, a to již od prvního semestru studia.

Tvůrčí psaní a publicistika - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 59500 Kč Čeština V průběhu studia se seznámíte s většinou literárních forem. Hlavním principem je výběr pedagoga (umělecká dílna), který pomáhá rozvíjet Vaše další umělecké směřování. Vzhledem k široké nabídce pedagogů je možné si vybrat mezi epickou i lyrickou tvorbou, dramatickými literární útvary (divadelní hra, televizní hra, rozhlasová hra, film, televizní, rozhlasový či filmový seriál, sitcom atd.) a publicistikou. Studium rozvíjí imaginaci, umění tematizovat, schopnost popisu a fabulace, kultivaci různých vypravěčských technik, umění výstavby děje a kompozice. Posluchači, kteří tíhnou spíše k lyrice si osvojí různé básnické formy, tropy, figury, metra a rýmové struktury.
    2        3        4        5        6        7        8        9        10        11        12        13        14        15        16