Vzdělávání dospělých - bakalářské studium

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 48000 Kč Čeština Základním cílem studijního oboru je rozvinout znalost pedagogiky a dalších společenskovědních oborů a dále specializovaných pedagogických profesně orientovaných znalostí a dovedností požadovaných pro široké uplatnění v andragogické praxi.

Management a marketing zahraničního obchodu

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 36000 Kč Čeština Atraktivní studijní obor Management a marketing zahraničního obchodu vychovává vysokoškolsky vzdělané specialisty, kteří budou v podnicích zabezpečovat veškeré zahraniční obchodní operace, mluví třemi až čtyřmi světovými jazyky.

Veřejné finance - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Oborové předměty seznamují se současným stavem a s vývojovými trendy veřejných financí, veřejné ekonomiky a veřejné správy zejména v podmínkách České republiky. Široká pozornost je věnována i místním rozpočtům a fondům Evropské unie, propojení veřejné ekonomiky a soukromé ekonomiky a regulace soukromého sektoru státem. Zásadní součástí studia je i systém sociálního zabezpečení v ČR včetně jeho probíhajících a potenciálních reforem.

Aplikovaná informatika - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na moderní informační a komunikační systémy a technologie. Studijní program zahrnuje potřebný teoretický základ z matematiky a informatiky, dále pestrou škálu aplikací v různých oblastech IT a také předměty neinformatické, a to z oblasti ekonomie, sociologie, práva a cizích jazyků. Absolvent proto získá nejen kvalitní přehled o moderních technologiích a systémech (jako jsou vývojová prostředí pro programátory, webové aplikace nebo databázové servery), dovednosti se na vývoji těchto technologií a systémů podílet, ale i schopnost tyto technologie a systémy aplikovat v praxi, ať již v kontextu firemním či ve veřejném sektoru.

Tvůrčí psaní - specializace Redakční práce - magisterské

prezenční Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Cílem je připravit kultivovaného a profesně specializovaného odborníka, který je použitelný ve spektru činností spjatých s periodickým i neperiodickým (stejně jako elektronickým) vydáváním publikací a dále pak s redakční praxí v prostředcích masové komunikace.

Bc. Business Administration - emphasis Marketing and Communications

prezenční Bc. 3 roky 120000 Kč Angličtina
    10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22        23        24