Management cestovního ruchu - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Magisterské studium je zaměřené víceoborově a jeho cílem je připravit vysoce kvalifikované odborníky se schopností vytvářet a realizovat koncepce a strategie budoucího rozvoje firmy s využitím rozhodovacích procesů podporovaných moderními informačními technologiemi a orientací na nejvyšší profesionální úrovni v domácí i mezinárodní problematice cestovního ruchu i v problematice služeb civilní letecké dopravy. Studijní program: Mezinárodní teritoriální studia Studijní obor: Management cestovního ruchu

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.

Finance a finanční služby - magisterské

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 55000 Kč Čeština Obor je určen především pro absolventy bakalářských studijních programů s finančním či ekonomickým zaměřením. Obsah oboru odráží především současné vývojové trendy makroekonomie, teorii i praxi financí, měnové a protiinflační politiky a ve finančním investování. Sleduje diverzifikaci produktové nabídky finančních služeb či změny v organizaci, technických a technologických prostředcích, a to v oblasti bankovnictví a trhů s investičními nástroji. Skladbu předmětů tvoří společný základ (Mikroekonomie, Makroekonomie, Mezinárodní finance, Daňová teorie a politika) a řada oborových a volitelných předmětů, zaměřených především na problematiku bankovnictví a finančního investování.

Management dopravních služeb

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 52 Kč Čeština Cílem bakalářského studijního oboru Management dopravních služeb, jehož výuka byla zahájena v akademickém roce 2008/2009, je připravit absolventy pro výkon manažerských funkcí v podnicích zajišťujících dopravní služby, v cestovních kancelářích, hotelových řetězcích, ale také ve státní a veřejné správě v oblasti dopravy a souvisejících služeb.

Sociálně právní činnost a zaměstnanost

prezenční Bc. 3 roky 50000 Kč Čeština

MBA

víkendové studium MBA 1,5 roku 430000 Kč Angličtina
    19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29        30        31        32        33