Marketingová komunikace - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Studenti se během tříletého studia seznámí s teorií i současnou praxí komunikace jak na straně zadavatelů, tak i na straně organizátorů a tvůrců. Rozsáhlý soubor předmětů zahrnuje široký základ společensko-vědních oborů, na který navazují specializované předměty orientované na problematiku strategií, způsobů a možností rozvoje marketingové komunikace. Studenti oboru Marketingové komunikace se důkladně seznámí s řídícími a ekonomickými procesy firem včetně vydavatelských domů, dále s podnikovým marketingem, filozofií řízení vztahů se zákazníky, jednotlivými komunikačními nástroji a prostředím vnitřní a vnější komunikace.

Podnikové informační systémy

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 30000 Kč Čeština Absolvent bude schopen objasnit podstatu problému a navrhnout nebo ověřit realizaci odborných opatření spojených s informatickými službami nebo s rekonstrukcí těchto služeb. Absolvent bude kompetentní ke kontrole nebo koordinaci procesů nezbytných k řízení a k plánování rozvoje informační podpory řízení. Profil absolventa studijního oboru odpovídá evropskému standardu v této oblasti.

Aplikovaná informatika - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 51000 Kč Čeština Obor je zaměřen na moderní informační a komunikační systémy a technologie. Studijní program zahrnuje potřebný teoretický základ z matematiky a informatiky, dále pestrou škálu aplikací v různých oblastech IT a také předměty neinformatické, a to z oblasti ekonomie, sociologie, práva a cizích jazyků. Absolvent proto získá nejen kvalitní přehled o moderních technologiích a systémech (jako jsou vývojová prostředí pro programátory, webové aplikace nebo databázové servery), dovednosti se na vývoji těchto technologií a systémů podílet, ale i schopnost tyto technologie a systémy aplikovat v praxi, ať již v kontextu firemním či ve veřejném sektoru.

Finance

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Studijní obor Finance navazuje bezprostředně na bakalářské studium v oboru Bankovní management. Ke studiu mohou být přijati uchazeči ze všech studijních oborů BIVŠ a uchazeči z jiných příbuzných studijních oborů vysokých škol v ČR. Magisterské studium svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.

Mgr. Business and Law in International Markets

prezenční Ing/Mgr 2 roky 138000 Kč Angličtina

Management hotelnictví a lázeňství

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 65 Kč Čeština Obor navazuje na šířeji pojatý a pragmaticky zaměřený stupeň bakalářského studia a je formován tak, aby se absolventi orientovali teoreticky i prakticky ve všech činnostech potřebných pro jednotlivé hospodářské subjekty hotelnictví a lázeňství. Ke studiu jsou přijímáni i bakaláři z jiných škol a oborů, kteří musí složit v průběhu jednoho roku 2 - 3 vyrovnávací zkoušky.
    8        9        10        11        12        13        14        15        16        17        18        19        20        21        22