Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání - bakalářské

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 26500 Kč Čeština Ve výuce předmětů tohoto oboru je věnována výrazná pozornost mezinárodním ekonomickým vztahům a podnikání, mezinárodnímu právu a právu EU. Student získá přehled o cílech a aktuálních aktivitách evropských a mezinárodních organizací. Student také získá nezbytné znalosti a dovednosti v oblasti informatiky. Součástí oboru je i studium dvou cizích jazyků.

Ekonomika a management obchodu

prezenční Bc. 3 roky 38000 Kč Čeština Absolventi VOŠ mají možnost zkráceného studia (min. 1,5 roku).

Informatika a Internet v podnikání - bakalářské

prezenční Bc. 3 roky 34800 Kč Čeština Absolventi tohoto studijního oboru mohou pracovat ve funkcích a povoláních informačně ekonomických specialistů, informačních manažerů a stratégů. Mohou vykonávat profese ekonoma a logistika se znalostí informačních systémů a technologií. Mezi jejich profilové dovednosti patří komunikační a jazykové znalosti, práce s databázemi, vyhledávání a třídění informací pomocí internetu ve vazbě na podnikatelskou praxi a znalosti z oblasti elektronického obchodování.

Veřejná ekonomika a správa

prezenční, kombinovaná Bc. 3 roky 27000 Kč Čeština

Informační technologie a management (IT)

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 53000 Kč Čeština Navazující magisterský studijní program svým tematickým strukturováním a cílením na potřeby praxe garantuje připravenost absolventů k odborně a manažersky náročné práci v bankách, pojišťovnách a ostatních institucích finančního trhu, ve firmách (zejména ve finančních a právních útvarech), stejně jako v orgánech a institucích veřejných financí a dalších oblastech veřejného sektoru.

Sociální a masová komunikace - magisterské studium

prezenční, kombinovaná Ing/Mgr 2 roky 50000 Kč Čeština Studium navazujícího magisterského oboru "Sociální a masová komunikace" poskytuje klasické magisterské vysokoškolské vzdělání navazující na předchozí studium bakalářské. Výsledkem jsou hluboké teoretické znalosti a dovednosti bezprostředně aplikovatelné v praxi. Jednotlivé studijní předměty jednoznačně odlišují dvě základní polohy mediálních studií - tj. oblast žurnalistické povahy a oblast komerční komunikace, což je zvýrazněno i systémem povinně volitelných předmětů. Základním cílem studia oboru je rozvinout hluboké znalosti sociální a masové komunikace na bázi konsekventních společenskovědních oborů a tento obecný společenskovědní základ promítnout do specializovaných znalostí a dovedností v oboru sociální a masové komunikace v prostředí médií. Profilové studijní předměty: Obecný teoretický společenskovědní a odborný základ studia je dán především studijními předměty: pedagogikou, psychologií, sociologií, politologií, teorií masové a mediální komunikace atd. Speciální znalosti a dovednosti jsou orientovány jednak směrem k žurnalistice, jednak směrem k marketingové komunikaci. Určují je především předměty: soudobé trendy v žurnalistice, televizní dramaturgie a programová skladba, rozhlasová dramaturgie a programová skladba, atd., respektive soudobé trendy v marketingové komunikaci, teorie a dějiny marketingové komunikace, komerční a nekomerční marketing, atd. a jsou prohloubeny povinně volitelnými bloky směřujícími jednak kmarketingové strategii a tvorbě, jednak kžurnalistické tvorbě v médiích.
    15        16        17        18        19        20        21        22        23        24        25        26        27        28        29